Reklamace a vrácení zboží

1. Úvod

Děkujeme, že jste si vybrali naše kosmetické produkty. Věříme, že budete s vaším nákupem spokojeni. V případě, že nejste s nákupem spokojeni, nabízíme Vám možnost vrátit zboží v souladu s touto politikou vracení.

2. Podmínky vracení

Zboží je možné vrátit do 14 dnů od doručení: Pokud nejste spokojeni s vaším nákupem, máte právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů od data doručení.
Zboží musí být neotevřené a nepoužité: Z hygienických důvodů přijímáme vrácení pouze v případě, že je zboží v původním stavu, neotevřené a nepoužité. Zboží, které bylo otevřeno nebo použito, nelze vrátit.

3. Jak vrátit zboží

  1. Kontaktujte nás: Před vrácením zboží je třeba nás kontaktovat na emailu info@mypharma.cz nebo telefonním čísle +420739161006, abyste nám oznámili, že plánujete vrátit zboží a získali další pokyny.
  2. Vyplňte formulář pro vrácení: Po kontaktování zašleme formulář pro vrácení zboží, který je třeba vyplnit a přiložit k vracenému zboží.
  3. Zabalte zboží: Zboží zabalte do ochranného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  4. Zasílejte na naši adresu: Vrácené zboží zašlete na adresu: ALTAMEDICA s.r.o., K Zelené louce 1337/28, Praha 4, 140 00. Účty za zpětné zaslání závisí na vás (pokud to není dohodnuto jinak).

4. Vrácení peněz

Vrátíme všechny platby: Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám vrátíme peníze na váš účet do 14 dnů od obdržení zboží. Vrátíme částku za zakoupený výrobek, ale nebudeme Vám refundovat náklady za dodání (pokud bylo zboží zasláno na dobírku).

5. Reklamace

Pokud je zboží vadné nebo nesplňuje vaše očekávání z důvodů, které nesouvisí s používáním, máte právo na reklamaci. V takovém případě nás prosím kontaktujte ihned po obdržení zboží.

6. Kontakty

Pro případné dotazy k této politice vracení se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku na +420739161006 nebo na email info@mypharma.cz.